Kedves Vásárlónk!
Amennyiben a javítandó terméket nem közvetlenül tőlünk vásárolta, nem mi szállítottuk ki Önnek, úgy a vásárlás helyére kell visszavinni a terméket, a továbbiakat a kereskedő partnerünk intézi!
Kérjük, hogy a garanciális igényének jelzése előtt a következőket ellenőrizze:
- garancia köteles-e a termék? Amennyiben megküldtük hozzá a jótállási jegyet, úgy természetesen garanciát is vállaltunk!
- a vásárlás időpontjához képest, a jótállási időn belül van-e még a termék?
- garanciális jellegű-e a meghibásodás?
- rendelkezik-e az általunk küldött számlával?
Kérjük, hogy a lap alján lévő adatlapot töltse ki!
Az adatlap beérkezését követően, az Önnel egyeztetett időpontban futárt (GLS) küldünk a megadott címre és elszállítjuk a terméket. Kérjük, hogy az általunk megküldött jótállási jegyet feltétlenül mellékelje a csomagban!
Jogos garanciális igény esetén a terméket megjavítjuk és visszaszállítjuk az Ön által megjelölt címre. Jogos igény esetén a javítás és a szállítás természetesen ingyenes.
A hatályos jogszabályokkal összhangban, törekszünk arra, hogy a terméket 15 napon belül megjavítsuk.
Amennyiben az igény valamely okból nem jogos, például a garancia idő lejárt vagy a meghibásodás oka nem garanciális meghibásodásra vezethető vissza, úgy haladéktalanul felvesszük Önnel a kapcsolatot további egyeztetés céljából.
Ha a garanciális igény nem megalapozott és a garanciális javításra nem kerül sor, úgy a Szolgáltató visszakövetelheti az oda – vissza szállításból és a termék bevizsgálásból adódó költségeit. Erről további információk itt.